» » » Etli Kuru Fasulye

Sponsorlu Bağlantılar



Etli Kuru Fasulye

Tarifi İcin

Malzemeler
2 su bardagı kuru
fasulye

300 gr dana kusbası et

1 tane kuru sogan

1 tane kapya biber

1 yemek kasıgı domates salcası

1 yemek kasıgı

acı biber salcası

tuz,pulbiber

5 bardak sıcak su zeytinyagı

tereyag

Yapılısı

Kuru fasulyeyi aksamdan bir tasım kaynatıp kapatıyorum.Ertesi gün suyunu süzüp yıkıyorum.15 dakika haslıyorum.Diger taraftan soganı ve eti zeytinyag tereyag ekledigimiz düdüklü tencerenin icine alıp kavuruyoruz.Kavruldugunda üzerine ve biberi de dograyıp salcaları da ekliyoruz fasulyede ekleyip,suyunu da fasulyelerin üzerini biraz gececek kadar yaklasık 5 bardak kadar sıcak suyu ekliyoruz.Tuzunu atıp karıstırıp kapagını kapatıyoruz.Harlı ateste düdük ötene kadar daha sonra ise düdügünü indirip orta ateste 30 dk kadar pisiriyoruz.Pisme süresi fasulyenin tazeligine baglı degisebilir.30 dk dan sonra bir kontrol etmekte fayda var.Pismemisse yeniden biraz daha kaynatabilirsiniz.Ben fasulyeleri az haslayarak pisiyorum.Afiyet olsun

Kaynak:Instagram mineincitanesi

Sponsorlu Bağlantılar
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırak